hemmadag...

idag blir nog en hemmadag, då jag har vääldigt mycket att göra idag... nej nu överdrev jag kanske lite, men ganska mycket att göra iallafall...däribland städa klart mitt rum ;) (haha...)

Så att eh...så här ↑ ser min "roliga" dag ut...-.- haha!


fint väder är det iallafall ute och snön håller på att försvinna! ^^


 Fast jag är också av stort "behov" av att åka till stallet... jag vill jättegärna, men har seriöst typ ingen tid...

Nu  vet ni lite "läget" iallafall :)

Inte nog med detta, håller på att längta ihjäl mig till imorgon+lördag, då jag ska rida, "passa" (eller vad man nu ska kalla det..haha!) Lukas medan Sofie och Emmy är i göteborg! :) Glad så det räcker! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0