God fortsättning

God fortsättning på er! 
Hoppas ni alla haft en grym jul och mår bra o allt. Vår familj har varit hos farmor och hennes sambo Fride och firat jul på öland, och så kom vi hem vid lunch idag, förlåt, men därav den sämsta uppdateringen... Men vi har ätit 24/7 känns det som, så nu klarar jag mig utan att äta på en vecka ungefär skullle jag tro! ;) haha.
Men jag är nöjd med hela julen, och alla klappar o allt! (jag menar inte att vad man får är det viktigaste eller nåt, för det tycker iallafall jag det inte är.  fast det är ju kul att någon ändå har tänkt på en och det blivit bra såklart! :))  
För er som vill veta så var detta det som låg i klapparna som var till mig i jul:
 
  • Spotify premium i en månad (fast kom på mejl)
  • Vinrött (Schockemöhle) schabrak med matchande luva
  • Vitt (Schockemöhle) schabrak som det står Lukas på
  • (schockemöhle)"dun"väst
  • Påslakan set
  • Justin Bieber kalender 2013 (♥)
  • Justin Biebers bok "just getting started" fast på svenska (♥)
  • Tråd/luffarslöjds tråd m.m
  • 500 kr
  • (marinblått BR)Fleecetäcke
  • ryktborste
  • choklad
  • 2 juleskum
  • Ett par öronhängen
  • Adapter (kan det heta så?) till bilen så man kan ladda sin mobil i bilen
  • Absolute house volume 2 CD
  • Glossy box (typ man får ett "paket" på posten per månad med olika saker i tror jag :D)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0