Genrep

Genrepet idag gick bra som jag uppfattade det iallafall, Dock så fick Daisy stackarn kolik eller liknande precis innan genrepet skulle börja... Men hörde att hon blev bättre sen (och tur var väl det). Cassandra ställde iallafall upp och lånade ut sin ponny Renaldo till fotbollsnumret (Sjukt snällt av henne)! Så jag hade honom idag :)  Men han var jätteduktig, och om Daisy är frisk imorgon, ska Thea antagligen ta henne, och jag Renaldo! :) (Då Kingston som Thea skulle haft (och hade idag) var livrädd för bollen...)
 
Men det blir säkert super med allt imorgon hoppas vi! :)
 
Men vädret som har varit idag kan ju gå och dränka sig o dö, cp.. Regn/blötsnö/plusgrader/slask..Ja, ni hör ju själva!
 Hoppas snön ligger kvar iallafall, faktiskt så hoppas jag lite det, fast inte om det ska va sånthär slask 24/7, men en vit (inte slask) jul kan vi väl åtminstone få?   ;)
 
Men ska väl gå o sova snart, haha  ska upp vid 6 ungefär imorgon, mamma och jag ska som sagt ha insläppet imorgon på morgonen i vallby, och jag ska va på KBF vid 10 för att öva till UZ (och kanske kanske hjälpa till at pynta i ridhuset? vet inte riktigt)...
 
Ni får en äldre bild från tågresan till stockholm, på tal om snö...;) haha
Dags att skaffa nya bilder ja..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0