Träning två dagar för Malin!

Hallå! ;) Igår hjälpte ju somsagt pappa till att köra hem KBF:s hästar från sommarbetet eftersom vi nu har en transport! ;) Och jag och Thea följde med. Vi va där till lite över halv och var klara ca 11-12 nånting tror jag?
Efter det och lunch  åkte vi ut till Lukas för hoppträning för Malin! :) (inför Ponnia Cup i Västervik denna helgen)
och det blev inte ett enda stopp på hela träningen! (vad jag minns det iallafall;)), haha, kan inte förklara hur han känndes, men det kändes bra iallafall! ;) haha
Så jag är jättenöjd! Ska jag bara göra på samma sätt i Västervik.... ;)
 
idag är mina föräldrar på begravning i Stockholm...så de kommer hem vid 10 ikväll..!
Så jag ska ut med Trixie och äta frukost, byta om och sedan ska jag gå ner till blomsterkrysset så får jag skjuts till Vallby med Malin! :D (Tack!) 
Och sedan i Vallby, ska jag träna (markarbete) för henne! :)
Efter jag tränat  tänkte jag  smörja och fixa lite, tills Carina kommer ut (känner mig lite elak för att hon ska ¨behöva åka ut ända till Vallby...men enligt mamma  ville hon se stallet o så där så hoppas det är sant iallafall!)
 
Nu ska jag iallafall gå ut med Trixie somsagt!
 
 
Bild från hoppträningen för en vecka sen!
Thea har fotat ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0