Träning för Malin 14 augusti

Idag på träningen för Malin, började vi med att stå stilla, så visade Malin hur jag skulle hålla, och hålla kvar där tills han slutade streta emot och gav efter mer, då kom vi fram i skritt o trav eftrhand osv, vi var på en volt hela träningen och på slutet kändes det jättebra!!
Finaste Lukas, han kan han med! ;)
 
Efter träningen, vid tio över tre ungefär, cyklade jag till busshållsplatsen i Hagby för att ta bussen vid tjugo i fyra, så satte jag mig i kuren där, haha och jag är ju lite trög av mig sådär, så jag tänker ju inte så långt att man kanske borde ut ur den för att de ska fatta att man ska med, så jag såg min buss åka förbi mig, utan att stanna...Haha!
Men är man smart så är man.
Som tur var skulle Malin till KBF efter träningarna i Vallby , så kunde få åka med henne! :) (TACK!;))
 
gammal bild
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0