hinna med bussen

som går vid 10, ganske lång tid kvar, så det är nog lugnt än så länge!
Bussen stannar för mig vid Södra Hagby, där går jag och hämtar min cykel och cyklar till Stallet där Lukas står!
Yes, viktig fakta för er där ;) haha
Men ska cykla ner till  stationen först, så ska dra snart!
 
Hoppas min lilla ponny Lukas inte blivit så blöt av regnet...om det nu enns har regnat i Vallby det vill säga ;) men här i Kalmar har det ju regnat iallafall....men men!
 
Måste säga att jag är riktigt glad att vi inte börjar skolan idag asso...jag hade varit död på riktigt...haha
 
Men ska somsagt ta o cykla iväg nu, så jag hinner till bussen, så jag kan få träffa Lukas!♥ ;), så uppdaterar jag nog anitingen när jag kommit hem från Lukas, eller när jag kommit hem från KBF,, eller både och? ;)
 
Bild i repris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0