Snart sängen...?

Yes, funderar seriöst på att gå till sängen nu...fast är inte trött än iallafall och så måste jag släcka överallt=hjärt attacker i ren panik. haha! Så mörkrädd/fjantig man kan va.... särskilt nu, när jag överlevt en minihjärtattack när jag såg en bild på The Grouge (stavning?) på fb...;) haha

men skritturen med Lukas gick bra, skrittade "bagerirundan" tror jag de kallade den rundan?:) Och imorgon ska vi köpa allt som saknas till Västervik, PonniaCup nästa helg, och sen UZ möte! Lukas får vila imorgon och eftersom han går ute dygnet runt nu, så är det bara att väga upp morgon-och kvällshö som man behöver göra (vilken jag har gjort), så det blir inget Vallby imorogon tyvärr...

Aja, får se när jag går och lägger mig iallafall, så hörs vi nog imorgon!

bild från uteritten till åttahagen(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0