Lukas idag och ridlektionen

Nu (för ett tag sedan) har jag duschat, hoppat i min OnePiece och ätit.
 
Lukas idag: Red barbacka, inte planerat, men han hade ett sår (inte öppet) mellan frambenen och jag var inte säker på om sadelgjorden skulle skava där när han rör sig, så ville inte riskera att det blev värre eller nåt ;) så red barbacka o myste istället-inte helt fel det heller om man säger så :)
Skrittade och trevade fram lite på väg ner mot ån, red sen runt i paddocken, mycket volter men ingen plan alls egentligen för vad jag skulle göra när jag red...haha ;) 
 
Ridlektion KBF: Hade Rhona igen, det gick lite blandat, men mest dåligt...;) haha
Nejmen hon var seg, och jag var trött och förvirrad så svände åt fel håll och höll på? är man trött i huv'et...haha!
Men vi skulle iallafall mestadels göra framdelsvändningar!
 
Tagga skolan imorrn då...eller? Kommer inte vara död alls, nejdå! ;) Ska bara lyckas komma upp ur sängen i tid också... haha
 
Men ska göra klart plugget jag inte gjort nu, så ska jag försöka måla naglarna sen!
 
Här är Rhona och Thea!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0