Lukas 16 augusti

Efter jag ridit fram, började jag som vi gjorde på den senaste markarbets träningen för Malin, altså göra halt, hålla i ett läge eler vad man ska säga, tills han ger efter. Haha det är svårt att förklara på ett bra sätt för mig, haha men tror ni fattar iallafall ;)
Ska dessutom vara med på Hyltans lokala dressyrtävling på lördag... Haha, får väl se hur det kan gå, idag när jag red det, blev han stark i galoppen... men det får väl gå som det går!? ;)
Så ska man ju komma ihåg hur man ska rida också... kan väl va bra kanske? ;)
Det är alltså L:C 1 2008 som gäller för min del, och jag har ridit det förut, men kom knappt igåg någonting..haha
 
Men ja...det var väl allt, ska ta och försöka göra sånt som man inte borde göra på sommarlov: plugga, har inte gjort saker som jag borde gjort förra terminen, så får väl skylla mig själv? ;) haha right?;) 
och lite till, fast roliga saker ska också försökas hinnas med hade jag tänkt! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0