"Ironman fest"

Eller volontärmiddag/fest(u name it;)) hette det visst..haha;)
Har precis kommit hem från den "festen" ordnad för alla de som hjälpte till/var funktionärer på Ironman igår, fick en aning brottom dit, skulle bli mött av Thea och Viktoria vid kvart i åtta, och mamma och jag kom hem vid 19.35, så hade altså 10 min på mig att fixa mig, byta om och cykla dit...tur att vi inte bor alls långt ifrån iallafall! :)
 
Men där, fick vi mat+efterrätt och underhållning, bla. så kom det ett, väldigt duktigt ;) band och spelade både ny och gammal(...) musik!
 
kul va det iallafall ;)
 
Lukas vilar idag, känndes inte så snällt att låta honom springa runt i 30+ grader och sol...han e ju mörk också så då blir det ju ännu varmare...så när det ändå passade bra, så bkev det så!
och det är ju inte det roligaste man kan göra när det är så här varmt som det var idag heller...(rida)
Så jag och Mariah åkte ner o badade/solade!
 
Hade tänkt ta in honom och borsta på honom iallafall efter mötet i Vallby, men det hann vi ju  inte....dålig planering från min sida ;)
 
Men ska nog ta o lägga mig nu...trött tjej här, och ska, på sista dagen på sommarlovet, bli väckt(...) hyggligt tidigt och rida Lukas och lektion på KBF.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0