Ingen Rix FM...

Då vi måste fixa allt (så mycket som möjligt) tills Västervik imorgon, så hinner man inte gå på Rix fm idag...
 
Och eftersom Lukas ska få stå inne inatt, så vill jag att han ska få stå ute så länge som möjligt på dagen, annars hade jag ju kunnst åka dit på morgonen, men då så skulle ju han och en annan häst få stå inne hela dagen och hela natten, känns inte jättesnällt kanske? Men vi ska iallafall packa in så mycket som möjligt i transporten idag, rida, fixa hans man lite, borsta, och bada Lukas :)
 
Sen sover Thea här inatt då honn ska följa med till Västervik :), haha tur är väl det, vi skulle ha knoppar och det kan jag verkligen inte göra....haha!
Men får se om jag hinner med att uppdatera när vi kommit hem... annars tror jag uppdateringen i helge kommer va sämst, tyvärr...
 
cya! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0