@home

Vaknade nyss/för en stund sen om jag ska vara ärlig...haha
Lukas ska få vila idag, så åker inte ut dit idag tyvärr... men Thea ska komma hit vid tolvtiden, så ska vi ner o hämta min cykel som stått nere vid tågstationen inatt, sen ska vi till Maxi tydligen ;) haha
Jag "måste" inskaffa mig ett par svarta jeans, kan ju kanske se fall det finns nåra i Giraffen då?;) Får se helt enkelt.. ;)
 
Men ska äta upp min frukost, iallafall, sen ska jag, om jag hinner, försöka fixa en header! och sen då försöka få in den på bloggen också... men det ska gå på något sätt! Och ni kan ju inte räkna med att den kommer bli bra-har typ aldrig gjort en header förut, men vi får väl se fall det kommer upp något kladdigt, konstigt osv. som ska likna en header på bloggen någon gång ;) haha
 
Gammalt...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0