Förlåt...

...för den dåliga uppdateringen, men har inte haft tid...

Men tränade iallafall för Malin igår, red i samma grupp som Emmy och Karoline! :) Det var altså hoppning! Red över bommar, travhoppade, hoppade serie(?)/kombination(?) o lite till!
Kul var det, eller ja, det är ju alltid kul att rida o hålla på med hästar, men det var en kul övning o så!! ^^

Lukas var jätteduktig, blev några stopp, men inte många ;) Fast det var lite mitt fel också, han kom fel, eller i undertempo/utan energi osv.

Men blirr typ aldrig nöjd med mina ridpass...haha, men det gick ganska bra! :) fast är endå nöjd;)

Men ska ta o fixa plugget nu(redan tillräckligt många läxor osv. haha)

Mne imorgon ska jag kapa av håret, haha nejdå, men ska nog bara få topparna avklippta tänkte jag-lite "uppfräschning" ;)
Efter det ska jag och Emanuel va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0