Föräldrar i Stockholm-hemma igen ;)

Yes, nu  är mina föräldrar hemma från Stockholm :) (Tack till er som skjutsat osv. :))
Träningen för Malin idag gick lite blandat, fast mesta bra skulle jag nog ändå säga...? På slutet satte Malin på inspänningar på Lukas, jobba i galoppen, lite för att det typ var bra för hans rygg att få "sträcka ut den" eller så. (?)(Haha förlåt, jag lyssnar på vad Malin säger(lovar), och kommer ihåg det ett tag sen försvinner det...så glömsk är jag asso, skojjar inte...;) haha)
Så det sa Malin att jag skulle rida med gummiband två gånger i veckan, så så får det bli! :)
 
efter att jag släppt ut Lukas i hagen, smörjde jag träns, lädergrimma, stövlar och sadel tills Carina och Matilda kom :)
Han ser dessutom helknas ut i manen, Thea hade börjat rycka den, men vi tappade tålmodet lite, så vi tänkte att man kanske kan klippa den en bit och sedan rycka den lite ojämn? så det gjorde vi/jag och det blev "lite" snett....haha, men det är ju tur att den växer ut.... ;)
Imorgon får han vila, så "kollar jag av honom" på torsdag, sista ridpasset innan Västervik, altså, "checkar" så han e med för skänkel, gas o broms osv. lysstnar på mig helt enkelt ;)
 
Tror nog snart jag ska sova´om jag ska vara ärlig...haha, men är redigt trött av någon anledning... haha ;)
Äldre bild från en Malinträning..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0