Det är inte meningen att jag ska åka buss...

Just nu, har jag precis ätit och hoppat i min onepiece efter att ha varit hos Lukas och ridit och "pysslat" lite! ;)
 
Red i paddocken, red runt lite överallt, ingen riktig planering....men Lukas var snäll, blev lite starkare i galoppen, men det går ju bra iallafall!
 
(((Och vill ni höra ett till av mina "bussäventyr"?;)
För er som vill veta, så skulle jag ta en annan buss än den jag brukar idag, som enligt mamma skulle gå en lite annan runda, men ändå stanna i Södra Hagby, (och jag litar ju på henne liksom), så jag tog den, då den passade bättre med tiden osv.
Tror ni inte den stannar någonstanns en bit utanför ljungbyholm typ... Och jag har ingen jävla aning om vart det är..Och anledningen varför jag hoppade av där var att busschuaffören frågade när vi stannat (jag trodde ju den skulle fortsätta...): "Du ska väl också hoppa av här? eller har du somnat?;)"
Så jag blev typ chockad eller nåt så jag svarade ja? Vafan lixom? haha
 
Ringde mamma gjorde jag, men min mobil ville inte leva längre, trots full laddning, sen funkade den inte alls.
Men hann iallafall säga till henne vart jag var-tur var väl det?
 
Så kom pappa och hämtade mig....)))
 
Ointressant osv. men ja....
 
Vad säger ni? känns det som att det är meningen att jag ska åka buss? ;) haha
 
 
Bild från Hyltans dressyrtävling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0