Dagens ridpass-Lukas+Ironman möte+ lite till

Idag, när vi skrittat och travat fram och galopperatlite, red jag igenom programet, som jag tänkte att jag skulle göra imorgon, sen travade och skrittade jag av, inget superkomplicerat altså :)  men Lukas var jätteduktig, minsta lilla vink följde han, nästan...haha, vi kan ju säga det iallafall...;) lite seg, men det är sånt man får tåla!?;)
 
Nu ikväll är det "Ironman möte" vid stortorget, klockan sex. Och det ska jag på också, med många andra i bl.a UZ, då vi ju ska stå där i målet (?) imorgon, jag kommer stå mellan 17-00 med en paus vid nio till tio.
 
Men ska nog åka snart, får väl se om jag hittar dit vi ska va, men ska hitta ett partytält där iallfall...men det ska väl gå bra!? ;)
 
Btw, ni som kan se vem jag har försökt rita, är G R Y M M A ;) haha
Han ser ut som en anka, jag vet det...haha
 
 
Och jag har pappret snett när jag tecknar...därför är hela bilden typ sne och ful...men ja...JAG BJUDER! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0