Dagen i text +lite till;)

Hej! Just nu sitter sitter jag här med Thea som ska sova här inatt igen lite eftersom vi ska upp ganska tidigt imorgon för att kunna va i stallet (KBF) vid halv åtta då vi ska hjälpa till att köra hem hästarna från sommarbetet då! :)
Thea, Vernesa, Maja och Matilda sov nämligen här i tält inatt (och jag också då ;) haha) :)
 
Thea följde också med till Lukas idag, och fick rida lite, dels för att hon kanske kommer få vara "hästvakt" om vi åker bort eller något eller så :)
(Haha jag var typ jätte okoncentrerad i början när jag red, så då gick det inte jättebra, men sedan efter Thea hade ridit gick det lite bättre iallafall ;) haha, vet inte riktigt vad det var med mig.....? ;)
 
Efter det var jag med mariah, har inte träffat henne på hela sommaren typ så det var kul o se henne igen också! ;) haha
 
Så ja, nu sitter jag och Thea här hemma somsagt, och ska nog snart bädda o lite så, så får vi se vad vi hittar på sen! ;)
 
Foto: Sofie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0