Städdag KBF

Hej! (För er som kanske "undrar", så var det Thea som skrev det förra inlägget åt mig igår kväll! ;) haha)


Men igår iallafall, (Thea skrev nog det mesta kanske...?) cyklade jag och mamma ner till Hööks, då mamma skulle köpa kontrakt ochh jag hade tänkt köpa nya rid(/stövel)stumpor och en tävlingsskjorta av något slag! :) Och även försöka hitta en vårjacka(då alla har blivit för små...)! Och vi har letat efter en bra jacka (i rimligt pris;)) lääänge...!
Detta fick följa med oss hem;) :

vårjacka(vit "softshell"(?)), 
Vit tävlinsskjorta(kortärmad), 
Stövel/rid stumpor, och två par mjukisbyxor;) (extrapris)
och marinblåa lindor(mest lite för skojjs skull, och mamma tyckte  jag skulle köpa det så ja...;) haha)


Jackan!(som ni säkert ser)(Igga gärna mitt fejs;) tro mig, har försökt att bara få med jackan och ta bort mig, men datorn vill inte spara det hur jag än gör...;) 



Efter det gick jag och Emanuel ut en promenad och vi gick typ till Bergaviksbadet och sedan tillbaka, och sedan var det "fadderkväll" och då skrubbade vi hästarnas boxar och spitorna! :)
Och idag då var det städdag på KBF! Och Som Thea skrev igår så sov Thea och Cassandra här inatt! :D

Nu ska jag iallafall äta och sedan ska vi åka ut till Lukas och Vallby! :)
Imorgon fick jag vara med på deras hopptävling där ute! (TACK!) :)

Kram Stina 


 




Kommentarer
Postat av: Mariah

nae, så jäkla söt du är!! <3 ;*

2012-05-07 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0