Just nu...

...så sitter jag, mamma, pappa & hunden i bilen på väg till Rossö där våran sommarstuga ligger där vi ska vara fredag-måndag! Rossö ligger utanför strömsstad, det tar ca två timmar till Göteborg, altså en bit att åka! Så det är "rätt" drygt...typ 7 timmar bil...men men! vi ska stanna kanske stanna snart o sträcka lite på benen hoppas jag!;) men det ska bli sjukt kul också för jag ska få träffa en sjukt saknad vän också!:)

Dock tror jag kanske att internet kan va knas där borta men det får vi se! Där är isåfall anledningen att jag inte uppdaterar på någon av dessa dagar!

Förra helgen tävlade jag både lördag och söndag, på lördagen var jag med på ridskolecupen i Eriksmåla, hoppning, vi kom runt och jag är nöjd!;)
Efter det åkte vi till KBF och var med på det praktiska i Grönt kortkursen, sedan åkte vi ut till Lukas och fixade honom till morgondagen!
På söndagen tävlade jag Lukas! Det blev ett stopp på första hindret, men det var mitt fel! Men jag är ändå nöjd för att det kändes jättebra efter det!:)

Jag tror KANSKE att det blir något mer inlägg i bilen...om internet hänger med det vill säga;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0