Hemmadag

Idag har jag i princip bara varit hemma (har varit ute med hundeen då och då;)) och försökt göra klart min spökhistoria i svenskan, som egentligen skulle varit klart innan påsklovet...men men! har en bra bit kvar, men har också hunnit iallafall en liten bit.

Så ja...hade tänkt hinna städa mitt rum lite, eller börja på det iallafll, och det gick ju "käpprätt åt skogen" ;) (eller vad säger man? haha)

Imorgon ska jag vara stallvärd, så åker väl till stallet vid två-tiden skulle jag tro. Ska även "packa"(fika osv) det jag kan tills på lördag, då vi ska på uteritt i Vallby, där jag fick vara med på Lukas!:D (Tack!!)

haha roligt inlägg ja...men somsagt, har inte gjort supermycket idag om man säger så? ;) haha


fina Lukas!♥;) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0