Ett måste...

Idag måste jag verkligen verkligen bli klar med den...spökhistorien alltså.;) en bra bit kvar, men får skynda mig mycket helt enkelt! Fast jag har fått en superidé, eller ja...kanske intte super, men det funkar kanske.

Igår fick jag somsagt följa med på uteritten på Lukas ute i vallby! :D Jag tror vi var sex stycken som red sammanlagt!
 Och sedan följde det med några mammor (bl.a Sofie;):)) med på cykel.
Det var seriöst ett minne för livet;) haha nejmen det var sjukt kul och trevligt iallafall tycker jag! :)

det tror jag var första längre uteritten för mig också? :)
vi red ner till en travbana i skogen i Vassmolösa(?) där dom som ville fick rida runt på ett spår (i en "cirkel")! Jag följde med och Lukas var ju "en aning" pigg och glad..;) haha men det var bara kul!
sedan fikade vi en bit ifrån travbanan, i en liten "dal" eller vad man ska kalla det? efter det red alla utom en som gick i förväg, och klättrade!
Det var typ en uppförsbacke med sand, Lukas var verkligen sjukt duktig på att klättra;) haha jag trodde att han skulle ta det lite lugnt uppför, men han tog fart och gallopperade upp! haha! Fast jag tänkte nog lite fel...? det måste väl kanske vara lättare att komma up i gallopp än i typ skritt?
jajja, men det var fint väder och sådär, så en bättre första uteritt får leta länge efter tror jag, iallafall för min del! ;) eller ja...det var ju min enda och första så har inte något att jämföra med;)  dessutom på fina Lukas! :)

efter uteritten hjälpte jag till att leda på deras "ridlekis! :) sedan fikade vi lite på de bullar jag hade kvar från uteritten(bara ätit två st gifflar då) och pratade häst o lite så! :) ;)





Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh vad fin bild! :)

2012-04-20 @ 17:10:15
URL: http://agnesahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0