ridlektionen på nico igår..

ska bara kortfatta det lite snabbt: det gick inget bra alls, hade ingen NRJ alls, inte jag iaf. så fine, det såg säkert helt förj*vligt ut också :P men sånt är livet..
på måndag ska jag ha ASTOR btw?! haha xd haha har typ alldrig ridit honom, eller typ för femtioelva år sen xD nejdå det kommer säkert gå bra hoppas jag. ;)

imorgon ska jag tävla... gaah! nerverna på topp.. :P haha

nu ska jag bara vänta på cassandra som ska sova här inatt för att hon bor ju typ i linsdal och eftersom tävlingen imorgon börjar åtta, och vi inte "fick" borsta och knoppa hästarna idag så måste vi va där tidigare än "vanligt"..
såå hon ska altså sova här och eftersom det passade perfa så  sover hon här inatt ;)
för att vi bor ca 10 min cykel härifrån till stallet så ah, annars hade hon typ gått upp halv 5. x) inte jättekul om det hade varit jag.. och vi rider ju i ponnyklassen som är den första på dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0