hemma från farmor...

nu har vi kommit hem från farmor, eller vi kom hem för ett tag sen faktiskt. ;) jag har hunnit duscha och lite så.
idag badade  jag i havet !! :[  

kallt.fast inte jätte, de andra som badade (särskilt en, han hade ju varit uppe i norrland och badat i 10 grader och neråt kallt vatten (påstod han :P) haha) tippade på att det var runt 18 grader i vattnet, och det var det kanske, inte superbra på att "uppskatta" ;D i luften var det varmt iallafall där på öland^^

idag lite senare på dagen åkte vi till greby (till pappas kusin), hon har två islandshästar :) fast man kan knappt rida på dom, men en av dem är nästan översocial om man kan säga så..? x) supermysiga.

min kamera är ju dumpad på soptippen som ni kanske visste, den fick ju vatten i sig på nåt lustigt sätt? den är vattentät men ah på nåt sätt kom det in och allt blev förstört, eller man kunde laga den, men det hade kostat lika mycket som att köpa en ny, så vi bad dem som kollade vad det var för fel att slänga den, det var lika bra. men fotade sönder  på dem med mobilen, så inte jättebra bilder. :P men det är något iaf ;)






(ser ni hur jävla mycket flugor det är runt ögonen eller!? :o och de bryr sig inte änns.. de sitter I ögonen på dem..)


ser ni? försökte "jaga" bort flugorna men typ tre sekunder efter var det lika många där igen -.-




ah, lite mycket bilder känner jag.. >.< hehe

nu måste jag plugga som vanligt.. döööhr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0