förlåååt!

att jag inte bloggat på typ år.. :p men har verkligen inte haft tid


faaast har inte riktigt nåt att skriva om..x) ville bara "meddela" att jag lever x) haha

ahaha! årets enskilda skolfoto btw xD jag dööhr..


*asgarv* inte nöjd nånstans.. men hon tog typ precis när jag satte mig på pallen så var inte helt berädd på den x) och hon tog bara en bild.. -.-

har anmält mig på klubbhoppningen nästa söndag också^^ 60 cm,(med omhoppningen) på Daisy.
och imorgon ska jág sova i stallet ^^ så det blir nog inget då. ;)

och det här var bara såå kul för er att läsa jag vet x) men har ingen aning om vad jag ska skriva om ';)


Kommentarer
Postat av: Mariah

ohh nej, jag dör, vilken söt bild!! <33

2011-09-27 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0