Daisy 8 sept+lite annat.

jag ska vara med på klubbdressyren på söndag, så jag red igenom programmet (LC:2) :)  det gick bra! hoppas det går bra då också! ;) 

annars förutom det, red jag mycket olika ridvägar, övergångar osv.




asso jag har beslutsångest; jag har "hittat" en en "typ begagnad" charles owen hjälm.. 1000 kr, så jag ska betala den själv isf om jag köper den.
MEN den är blå (marin) och jag har svarta stövlar och jag vill ha en svart helst, men det är väl inget problem va?att stövlarna är svarta. ;)
jag har fått råd av kompisar, men behöver ännu mer råd av er! (tack för råden jag redan fått ;))
isåfall, ska man (om jag skulle köpa en kavaj då ;)) ska jag köpa en marinblå eller svart kavaj? :)

fast oandrasidan är det lite onödigt, då jag ju fick en ny hjälm i höstas förra året eller när det nu var, och så känner jag mig lite bortskämd också. ;) och den hjälmen är ju hel och så. men man kan typ sticka in knytnävarna xp
nae där överdrev jag lite, men den sitter löst och hårt på samma gång typ. men CO hjälmen har PRECIS min huvudform(jag har lite annorlunda huvudform,(och då menar jag verklige inte att ni som har dessa hjälmar har det, men eftersom de typ formar sig lite efter huvudet så ah ;)) och detta är typ den enda hjälmen som varit bekväm att ha på sig som jag har testat.
oj glömde typ bort att jag skrev x) haha, blev lite rörigt, men hoppas ni fattar..
men HJÄLP MIG nu!! beslutsångest somsagt. *kommenterakommenterakommentera* om ni har någon åsikt! :D
uppskattar allt.

klippte mig idag btw ^^ ingen riktig skillnad, ca 2-3 cm är borta och luggen blev lite kortare. altså bara en "uppfräshning" ;)

imorgon ska jag hoppa nico på lektionen :) jag "brukar" ju rida lektion på måndagar, men vi har ett "system" att alla som rider i tävlingsgruppen på måndagar rider i tävlingsgruppen var 8:e gång tror jag det blir. för att (jag tror det är så iaf) vi typ är för många i den gruppen, smart ;D haha

nae nu ska jag sluta skriva x)

kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0