bloggar från mobilen hos farmor

Får väl kanske börja såhär känner jag: förlåt för den urusla updateringen de senaste dagarna.. har haft fullt upp;prov,läxor, annat som kommit ivägen för att blogga ;) Sov i stallet inatt ^^ UZ övernattning :) vi (dom....) lagade tacos och hade allmänt mys ^^ I fredags var INTE min dag, när jag var stallvärd. Jag var så förvirrad då så der finns inte! Asso det FINNS ingen taskigare människa än mig, jag tänker helt fel och tänker inte på att jag ska fodra havren medans en "speciell" grupp rider vid en viss tid så nåra hinner ju ta ut Sina hästar utan havre i magen! :( asso förlåt mig så himla mycket förlåt, men min hjärna funkar lixom inte längre xD Osså kunde/hann jag inte hjälpa till med maten i stallet heller :( Hoppas de överlever ;-( -- Aja, nog med tråkigheter nu hoppas jag. När jag kommit hem från stallet, fixade jag mig och åkte med mamma för åt köpa gympaskor.. vi hittade ett par ooch det blev ett par låga, röda converse på rea också ;D Efter det åkte jag in till stan för att möta Stina, Elin och Julia där och för att sedan gå där en stund :) köpte EN sak ;) Är hos farmor nu på Öland och ska sova där inatt som ni kanske förstår, de har ätit surströmming..(inte jag) -.- fast jag fick fläskpannkaka ist. Proppmätt nu, vi åt typ efterrätt nyss med.. haha Imorgon ska det bli typ 23 grader och sol så vi ska (tror vi) båda ett sista dopp antagligen ;D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0