tävling 23 oktober (igår) +ridlektionen idag...

Vi kan ju börja med dressyrtävlingen igår:
Det gick ganska bra... vi fick ihop 179 p, vilket gav 63,93 %, så är endå nöjd men resultatet! ;)
Dock kändes hon lite seg, kom på tredje/fjärde plats? :D  

Ridlektionen idag gick väl lite halvt bra x)
vi hade "bomövningar" och jag red Dance.. har inte ridit henne på jättelänge. men hon hoppar i princip ALLT! ;) 

jag har målat ihop en "jättefin" ritning på det vi gjorde idag på ett ungefär:


haha, visst är min övertydliga ritning fin? xd haha bjuder..
hoppas att ni fattar ;)

de lila/rosa är galoppbommar, o de svarta travbommar. de små "pinnarna" vid sidan ska föreställa hinderstöd.

vi skulle altså släppa tyglarna över bommarna, och hålla på vid midjan på oss, både när bommarna vid hinderstöden var upplagda och inte.
skulle nog behöva öva en del på det ;) haha men det var askul! ^^



Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Sant! Gud va snällt! :D

Haha klart du kan få låna dom då. Du kanske får en liten peng för dom ^^ Får se! Kan säga till när jag vill ha dom :D

2011-10-24 @ 21:48:30
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0