lite om ridpasset igår osv..

Igår, hände nåt som absolut inte egentligen fick hända...mina ridstövlar gick sönder i dragkedjan.. jag ska alltså tävla på söndag på klubbdressyren, så fick lite smått panik attde inte skulle bli klara till dess. 
han som skulle laga dem, hade inte så mycket att göra idag så fick dem tillbaka hela IDAG :) tur ^^ haha
kan seriöst inte leva utan mina stövlar!! ;) haha 

så jag fick rida barbacka.. sen kan vi ju bara dra ett oändligt långt sträck över det ridpasset på Daisy asso..
hon var stark och lyssnade inte, o hej å hå så var vi i ena hörnet av paddocken och ah..ni hör ju själva ;) haha
så vi får väl se hur det går på söndag...:)


lite cp bild..x)

nu ska jag äta mig "fet" av chips och godis samtidigt som jag tittar på TV med familjen, inte helt fel?? ;)
kram
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Gud va snäll du är? Vill du inte ha dom själv? :P

Jag kanske skulle kunna låna dom någon gång så kan du få tillbaka dom sen :D Så himla snällt!

2011-10-24 @ 07:16:04
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0