dagen 11/10-11

skoldagen idag har varit rätt chill, 40 min "håltimme osv. dagen slut 14.05 ^^
vi har ett fukn svenska prov tills på fredag.. ordklasser, romerska siffror UTANTILL t.ex: MMDII=2502..osv.osv.
blä på det.. ligger lite halvt efter i matten också så måste jobba ifatt helst tills imon..-.- lyckat? nepp

Mamma o jag kolla i ALLA skoaffärer i stan i lördags btw, hittade ett eller två par vinterskor jag trivdes med, en av dem var dessa:

de kostade ´1000 spenn.. men mamma och jag tyckte om dem^^ so their mine!! kommer nog kunna ha dem ganska länge också då de är pyttelite stora för att jag ska kunna ha lite tjockare strumpor i om jag vill! haha ^^  
gud va kul att läsat att veta dettax) haha

nu ska jag plugga svenska, äta, duscha osv.osv.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Snygga!:D

<3

2011-10-22 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0