lite smått panik

längesen nu.. men har inte haft någon chans att hinna pga skolan. Tänk hur mycket tid man "slösar" på sitt liv vid skolbänken? :l haha

men iaf, jaag har lite smått panik då vi ska ha "prov" imorgon på märke 3 (tror jag..x)) (inom ridningen) och jag har glömt papprena i skåpet i stallet!? haha smart eller vad kallas det? :(

vet inte riktig hur jag ska göra, jag hinner verkligen inte åka ner till stallet och hämta dem, (menar det..)för måste skriva klart min svenska fantasy-.-" 
antingen får jag hoppas på det bästa (vilket inte kommer leda till något bra "resultat"..) eller så ber jag typ Stina Ö (vi går  i samma klass) att ta med dem till skolan imorgon!? x) nejmen seriöst hjälp mig!

Har dessutom kommit hem från Nybro ridklubb för en stund sen! mamma skulle ändå skjutsa Carina (Matildas mamma) dit då Matilda skulle tävla! :D och då passade jag på att  följa med!
Sofia och Moa tävlade också!
Alla var superduktiga!;) :)



vovven;) (inte så "inpassande" bild men ah..;) haha)

nu ska jag fortsätta på min superdåliga fantasy berättelse! -.-.-.-.-.-.-.-.-.-" 

/Stina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0