dagen 28/12-11

jao idag nu på eftermiddagen har jag varit i smedby och "provridit" en liten häst (152 cm om jag inte minns fel?) som jag KANSKE ska bli medryttare på ca1-2 ggr i veckan! ^^
det var väl kanske inte riktigt "min typ av häst", fast blev ändå lite "fäst" vid honom...jättemysig, men ganska så seg...;) haha!
det var ju också första gången jag red honom, knatte som han hette, så jag kanske blir lite mer van vid honom sen? men kanske kanske!
Han har vunnit (?) SM hoppning (han är 20 år) om jag inte fattat det fel! :D han tyckte det var lite tråkigt med dressyr...haha!
och jag kunde jag även få tävla honom, och om det gick bra för intruktörerna på KBF ta med honom dit på lektion någon dag! :) (om jag nu blir medryttare på just honom! ;) 

och imorgon ska vi till vallby för att "provrida" en annan ponny , som hette Lukas, en C-ponny  som jag kanske ska bli medryttare på (inte båda hästarna då, som ni kanske förstår, men den som känns bäst! :))
och Lukas vet jag faktiskt inte så mycket om....det var Malin som tipsade mig och de som äger honom om medryttarskapet! :D




nu ska jag städa mitt aldeles för stökiga rum...

kram

Kommentarer
Postat av: Olivia Andrén

Duvet den där hästen som heter Knatte äger Moa Åkessons Stora syster.

2011-12-31 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0