Lite allt möjligt..

Hallo!
Idag har jag hunnit med en hel del! Jag har:
Ca kl 08.35-09.15 red jag Daisy (sista gången för igångsättningen..!)
Sedan kom Thea hem till oss.. Pepparkaks bak blev det och senare på kvällen bakade vi också kärleksmums till fadderträffen imorrn! (cassis och Viktorias grupp och min och
Nja..så supermycket var det väl inte kanske men..rätt så!;)
Imorgon somsagt så ska jag till stallet vid 14-14.30, på "faddermöte"!
Innan det, åker vi till Brorsan och hälsar på! Jag har ridit honom för några år sedan... Det ska bli kul att se om han har förändrats! ;) vi ska nog bara komma och hälsa på..alltså kanske inte rida då! :)
kameran åker med iallafall så får se om det kanske blir några bilder! :)
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0