julpyssel

hej!
just nu gör jag inte så mycket.. jag ligger i soffan framför TV:n med täcket på och datorn i knät.

jag har "rätt" mycket att göra; jag har lovat mina föräldrar att jag ska städa mitt rum innan julafton... det ser seriöst bokstavligt talat ut som om någon har släppt ner en bomb med kläder genom taket. det ligger kläder på golvet, möblerna osv. överallt..x) haha
så det är väl bara att sätta igång? -.- så ska jag göra klart alla julklappar (inkl. slå in, skriva kort) och klä granen! :D julpynta hela huset ska vi göra också... göra Trixie julfin! haha! (duscha/bada henne, borsta, klippa klor osv.)

och det blir ingen "pappafri" jul! :D han kom hem idag vid fyra tiden ungefär!
så ser väl ungefär min eftermiddag/kväll ut! (för er som vill veta? ;))



GOD JUL om vi inte hörs imorgon!:) våran familj ska (om pappa orkar och det går bra för pappa efter operationen) fira jul hos farmor på öland! vart ska ni fira jul? berätta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0