jullov! :D

Nu har jag jullov!! ^^ helt underbart... vi började skolan kl 11 och slutade kl 13. så inte supelång dag om man säger så! ;) så nu är man ledig till den 10:e januari! ^^

helt sick, det är juafton om två dagar... inte okej, tiden går för fort! jag har en massa saker kvar att göra innan jul: t.ex.:

*göra klart pappas, farmors och Frides julklappar
*städa rummet (+städa undan allt som jag har utanför rummet)
*slå in en massa julklappar

osv osv.

som sagt: "Time can't be bought"

sen är jag lite nedstämd också..vilket man kanske inte borde vara såhärtvå dagar innan jul? detta för att ag och mamma fick ett besked igår om att pappa (tyvärr) måste åka upp till linköping igen för att oprereras..igen... men den här gången var det typ näthinnan i ögagt som höll på att lossna... 
vi åkte dit innan han hade åkt igår för att säga hejdå.
denna opration är inte lika riskfylld som den förra, men det är endå grymt tråkigt att det ska hända...

+ att kanske inte kommer hem på julafton.. men om allting går rätt till så åker han hem imorgon! :)

hoppas ni har det bra iallafall, jag sticker till stallet nu, jag ska borsta på Daisy hade jag tänkt! (jag rider imorgon)

kram!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0