Happy And ihmfl...?;)

Ja, jag är på nått sätt "kluven på mitten" jag är både typ överlycklig för att Daisy inte är halt längre!!:D
och att jag får/ska sätta igång henne imorgon, fredag och lördag!:D +att jag ska rida en 27 årig ponny lite då och då när det passar. Brorsan heter han...:) och så kanske kanske jag ska få rida en C-ponny på ett annat ställe! Så det blir mycket häst nu...! (lovar att det kommer bilder eventuellt!)
Och så är jag lite..ja vad ska man säga..? Ledsen..? Jag har dåligt samvete för en massa saker, jag har sagt en massa saker jag inte borde sagt osv. osv. Listan kan bli lång.... Men vi ska inte prata om det!;) tror inte ni vill höra på allt mitt "klag"?;) haha
Så..det var vär ungefär allt jag hade att säga..? Hinner kanske kanske med ett inlägg imorgon! Ska verkligen försöka hinna!;)
Och så har jag ju haft idrottsskolan idag också! Jaojao inget mer med det..:)

Ha det gutt! ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia Andrén

Står Brorsan på Björnö?

2011-12-15 @ 21:11:06
Postat av: Mariah

finns om du måste prata om allt, ska du veta! <3 ;*

2011-12-18 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0