efter detta inlägg....

....ska jag börja blogga på riktigt! man vill ju trots-allt ha lite fler läsare än ca 7 st/ dag, och visst jag är superglad att det är några som följer den! jag älskar er något enormt! +att jag förstår.. haha jag har typ semsta updaten ever...? ;)
 men men! ville bara berätta det ;) jag har väl tagit lite "julledigt"? haha! men slut på det nudå!

JULEN 2011

Jaa.. vad ska man säga? en grön jul, vilket är lite "sorgligt"? men jag är super nöjd med hela julafton/julhelgen! alla julklappar, maten, människorna, allt.

så är jag lite extra lycklig (om man får säga så?) då jag fick en charles Owen ayr 8 i julklapp! :D så gladare kunde jag ju knappast blivit...! ;) ni kommer få en bild på den på mig så ni ni kan se hur den ser ut! ;)

och så fick jag lite saker till, fast inte s¨mycket då den ju faktiskt är "rätt" dyr! så det kan man ju förstå!? ;) (iallafall om man har så mycket pengar som vi (mamma) har, det är ju skilldnad från familj till familj)


yepp en sån här är det! (dock passar jag inte riktigt i den men superskön är den iallafall och jag är typ "fastklistrad" vid den ;) haha! så jag är superglad  och nöjd!)

såå det var nog allt. jag ska försöka hinna med åtminstånde ETT inlägg per dag!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0