Dagen på ett ungefär..!

Idag är det luciashow på KBF!:D jag ska även vara med på ett nummer..med Astor.
Servar premiärhoppning på honom igår på genrepet! Haha och igår på genrepet gick det ju inte superbra.. Han har varit halt i..en vecka..? Och har därmed inte blivit riden, så han var "en aning" speedad om man säger så. Han bockade lite här och var och han lyssnade ingenting på varken skänkel eller hand så det gick inte att styra. Lite kaos ;) haha så vi får väl se hur det går idag!
Det var tänkt att jag skulle haft Daisy idag, men tyvärr är hon halt nu...:( stackarn...
Thea och jag ska gå upp snart, vi hade tänkt att vara i stallet 11-11.15 nånting.
Men vi hörs kanske när jag kommer hem!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0