Dagen och lite om veckan

Jaa..kan väl börja med att jag red Tiara idag! Det var sista lektionen för mig på året så vi "lekte"(?) hela havet stormar med hästarna! Man gör altså som man gör med stolar, fast man ska ställa sig vid hinderstöd eller hoppa av hästen och sätta sig på t.exen sockerbit! (eller ja, man kan ju ha en massa andra saker som man använder sig av såklart! ;))
Supermysig häst det där! Jätte rolig var hon att rida! :) dock kändesdet som om jag skulle "krossa" henne... Haha! Nej men hon har så smala ben och så ah... Men hon var somsagt jättemysig! ;) inte alls som jag mindes henne..!
Till något helt annat.. Vi (på östra funkabosklolan iallafall) får jullov på torsdag ( den 22)..två dagar innan julafton..!

Men man kan nästan säga att vi redan slutat... Vi ska nästan inte jobba någonting de två sista dagarna i skolan, bara det där jävla kemi testet imorgon på 35 "glosor" på det Periodiska systemet. Altså, typ H=väte, sn=tenn osv osv. Otroligt tråkigt med andra ord.-.- ;) och dessutom väldigt "roligt" för er att veta det! ;)
annars på de andra lektionerna brukar vi bl.a. Pyssla eller liknande.

Men var f*n är snön!? Det måste ju komma lite pulversnö till julafton iallafall!? ;)


Ni får en lite lagom "passande" bild, men bloggar ju oftast från mammas iPad...(avundsjuk;) haha) och kan inte ladda upp nya bilder pa den så, förlåt om det blir bilder i repris eller inga bilder alls..!;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0