I'm back!

Nu har Matilda m. familj åkt hem och vi avslutade med en heldag på liseberg! :D det var superkul! ^.^ och detta fick följa med oss hem den här gången.. :D <3



Har så j*vla ont i halsen så det är inte sant.. heheh jag har en förmåga att skrika högst av alla över hela liseberg när man åker berg-och-dalbanor och går GASTEn , så antar att jag kommer låta som en fiskmås imorrn >.< haha

Men det blev ingen "atmosfear" vi stog i kön och vi hade sånt här "quickpass" som det heter (man får typ "tränga sig före"), men det gällde inte..så vi hann inte det tyvärr 
fast hann inte åka "jättemycket" om man säger, det var ju soligt och då är det mycket folk, vilket leder till långa köer..-.-

FAST eftersom vi har en av våra bilar här och en i göteborg (en vi känner körde ner den härifrån till gbg) så måste vi åka tåg upp hit igen efter att vi kört hem den ena för att hämta den och DÅ ska vi gå på liseberg och iallafall åka Atmosfear på liseberg och gå på universeum :)

((jag får ta med en kompis om jag vill (mamma föreslog), vi åker näst nästa helg tror jag..? x) så om ni/du nu vill släng in en kommentar! eller på något annat sätt :)

kram!

Kommentarer
Postat av: Cassi

Nu får du ta att bjuda lite haha X)

2011-08-06 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0