daisy 29 augusti

Bomövningar blev det på lektionen... inte min grej riktigt. jag älskar att hoppa, fine. men bomövning (tycker jag) är en annan grej? eller?
aja, vi skulle iaf trava över bommar på serpentiner och sedan i galopp och "hoppa" över kavaletti och sockerbitar. det gick väl ganska bra, inte helt bra men okej. man får ju tänka att jag inte hoppat på hela sommaren också.. ;)


NU måste jag *pluggapluggaplugga* -.- ca fem läxor första veckan, ett PROV på fredag och tja, vad ska man säga? jag hatar skolan, när det gäller att plugga.

ps: vi hade ASKUL på liseberg förresten! (för de som vill veta) så åkte vi atmosfear x2!!! uppswinget, höjdskräcken, uppskjutet, flumride, kanonen, balder, ja ALLT ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0